Sunday, March 28, 2010

පැතුමකට පෙරවදනක්

මෙයාලට කියන්න, මං මීට කලින් post එකක් දාන්න හිටියේ...කොහෙද ඉතින් මේ සතියේ හෙන සීන්කෝන් ගොඩක් වුනානෙ...මං full try එක දෙන්නම්කෝ සතියට එකක්වත් දාන්න...

"දි පොර" වගේ මේක් ලියන්න පටන් ගත්තට මොකද ඊයෙ හොයල බලද්දි තමා තේරුණේ ලියපු ගොඩක් කවි දැන් ම්ං ගාව නැති විත්තිය...කොහෙද ඉතින් අතට අහුවෙන පොතක් පිටිපස්සෙ හ‍රි leaflet එකක පිටිපස්සෙ හ‍රිනෙ වැඩි හ‍රියක් ලිවේ...ඒත් මගේ වාසනාවකට ම්ගෙ ප‍රණ diary එක හම්බුනා...මේකෙ මං එදිනෙදා වෙන දේවල් ලීවේ නැහැ...මට ඉතින් එච්ච‍රම කැසිල්ලක් නැහැ නොවැ...ම්ං මේකෙ ලීවෙ මට හිතිච්ච එක එක වල් භූත...පොතක් ගෙනිච්ච නැති දවස් වලට(ඒ කියන්නෙ ගොඩක් දවස් වලට:))මොනාහ‍රි ලියනව කියල teacherට පේන්න ලීවෙත් මේකෙම තමා...මට හිතුනහම ම්ං මේකෙ කවිත් ලීවා...අපේ කොල්ලො මේකට කිවේ මහදැන මුත්තගේ පොත කියලා...:)(ඔන්න මගෙන් හීනියට සැගවෙච්ච ලොකු එකක්;))

ම්ං ඊළගට දාන්න හිතුවේ මේකෙ තියන කවියක්...මං ඒ කාලෙ ලියපු ෂෛලියට වඩා වෙනස් ෂෛලියක එකක්...වචන අඩුයි(ඇත්තටම කීවොත් දැන් ටිකක් රෑ වෙලා හින්ද නිදි මතයි:))මේකෙන් දෙන අදහස ගැන ඔයාල මොකක්ද හිතන්නෙ කියල කියන්න ඕනෙ හැබැයි...(අන්තිමට කව්රුත් කියන්නැතුව මටම කියන්න වෙයි...defa:))

කවි විත‍රක් ලියල හ‍රියන්නෙ නෑ නොවැ...එන සතියේ අපි කොල්ලො සෙට් එක එකතු වෙලා කොල්ලෙක්ට ලියලා දීපු love letter එකක් දාන්නම්කො....:)

කියන්න අමතක වුනානේ...ඔයාලා මේ බ්ලොග් කියවනවනම් පුලුවන්නම් මේක ලුහු බදිනවද??:)එතකොට මං දන්නවනෙ ඔයාල මේක කියවනව කියලා...

1 comment: