Thursday, March 18, 2010

නොමිනිස් පෙම්වතිය ගැන

ඔයාලට කියන්න මේක තමයි මම මුලින්ම ලියපු කවිය...මම එතකොට 9 වස‍රෙ...විද්යාව සම්බන්ධ කවි ත‍රන්ගයකට යවන්න තම ලීවෙ...ඒත් යැව්වෙ නෑ..:)(අම්ම කියවල බලල කිවා මේකෙ කිසි විද්යා ගතියක් නෑ...මනමාල ගතියක්නම් තියනව කියල...)

ඕක අන්තිමට 2003 අවුරුද්දෙ විද්යා දිනයෙ පොතට දැම්මයි කියමුකො....ඔන්න ටික දවසකට පස්සෙ මන් අන්දුරන ගෑනු ලමයෙක් හම්බුනා විද්යා දිනයට ආපු...එයා කීවා මං ඔයා ලියපු කවිය කියෙව්ව කියල...මගෙ ඉතින් ඉහේ මලක් පිපුන වගේ...ඉතින් මං ඇහුවා කොහොමද හොන්දයිද කියලා...මේකි කියපි කවිය නම් හොන්දයි ඒත් කාටද ඒක ලියල තියෙන්නෙ? එළදෙනෙක්ටද? කියල....මට ඉතින්....

ඇත්තටම මේක ලියල තියෙන්නෙ කොයි වැනි කෙනෙක් අරඹ්යා කියලද හිතන්නෙ??මේක ලීවෙ අනාගතයෙ ඉන්න robo ගෑනු ළමයෙක් ගැන හිතල...අනාගතයේ මිනිස්සු තනි වෙනකොට ඒකට පිළියමක් විදියට යොදාගන්නෙ robo ල...ඉතින් මේ මිනිහ මෙයාව බලාගන්න එන robo කෙල්ලට ආද‍්රෙ ක‍රන්න ගන්නව...ඔයාල මේ ගැන එක එක විදියෙ මත ද‍රන්න පුලුවන්...එ මත ඔයාලා ආද‍රය යන සංකල්පය දිහා බලන්නෙ කොහොමද කියන එක මත රන්දා පවතිනව...අපිට පුලුවන්ද robo කෙල්ලෙක්ට ආද‍රය ක‍රන්න...අපි කතා ක‍රමු...

මං මේ කවියෙ මාතෘකාව robo කෙනෙක්ව එක ප‍්ර මැවෙන්නැති විදියට තියල තියෙන්නෙ...ම්ං මොන ඉටි ගෙඩියක් හිතේ තියන් ලීවත් මේක රස වින්දින්නෙ ඒක කියවන කෙනානෙ...ඒ කෙනාගෙ සිතුවිලි රාමුවක් තුල හිර ක‍රන්න හොන්ද නෑ...ඔයාල මොනාද මේක කියවද්දි හිතුනෙ??මං හිතුවට වඩ ලස්සන දේවල් ඔයාලගෙ සිතුවිලි තුලින් මතුවෙලා එන්න පුලුවන්...

මේ මගේ පළවෙනි කවිය....මගේ ඉලන්ග කවි එක්ක මං සහ මං හිතන විදිය වෙනස් වෙන හැටි අධ්යයනා ක‍රන එකත් interesting වේවි...

1 comment: