Saturday, May 15, 2010

ප‍රණ මගේ අදහස්

අන්තිමට මං ලියපු කවි ටික ගැන ඔයාලා මොනවද හිතන්නේ???හ්ම්.....ඒවා මං A/L පන්තියේ ඉද්දී ලියාපු ඒවා...ඇත්තටම ඒවා කියවද්දි ඒ කාලෙ මමයි මේ කාලෙ මමයි අත‍ර තියන වෙනස්කම්, සමානකම් ගොඩක් පේනවා...

ශ්‍රිතය කියන්නේ ගොඩක් ස‍රල කවියක් නේද?දෙන අදහස ගොඩක් පැහැදිලියි...ඒත් ඒකෙ දෙන අදහසට ඔයාලා එකඟ වෙනවද??මේ කාලෙ මමනම් විරුද්ධයි..:)මාත් එහෙම හිතපු කාලයක් තිබ්බා...ඒත් කාලයත් එක්ක, අත්දැකීම් එක්ක මගේ මතවාදත් වෙනස් වුනා...ඒ වෙනස හොඳක් ද න‍රකක් ද කියල සමහරු ප්‍රශ්න ක‍රන්න පුලුවන්...වැරදියි නේ කිව්වා...ඒක වෙනස හොඳ පැත්තක‍ට නෙවෙයි කියල ගොඩක් අය දකිනව කියල ම්ං දන්නවා...:)ඒත් ඉතින් මට වෙන අයට ඕන විදියට ජීවත් වෙන්න ගියොත් මට ඕන විදියට ජීවත් වෙන්න වෙලාවක් නැතිවෙනව නේද?ඒත් මට හිතෙනවා මං ලබපු අත්දැකීම් ඔයාලත් ලැබුවොත් ඔයාලටත් හිතෙන්න පුලුවන් මං හ‍රි කියලා...

ඊළඟ එක තමයි රාමුව...මට මේ කවිය ගැන අදහස ආවේ සාපේෂතාවාදය ගැන ඉගෙනගන්නකොට...Maths වල සාපේක්ෂ චලිතයෙත් මේ වගේ දේවල් තියෙනවා නේද?but රාමු ගැන මගේ ඔලුවට ආවේ Physics පන්තියේදි...ආද‍රේට වඩා විරහව ගැන ලියන්න මට මාර ආසාවක් තිබ්බා...අනේ මන්ද ඇයි කියලා...මේකත් විරහව ගැන මගේ අතින් ලියවෙච්ච එකක්...මොනාවුනත් මේකනම් ඇත්ත නේද??

ඊළඟ එකට මම නමක් දැම්මේ නෑ...ඇත්තටම මේක ලියල තිබ්බ තැන මම ඒකට නමක් දීල තිබ්බේ නෑ...මට නමක් දෙන්න තිබුනා...ඒත් හිතුවා ඔයාලගෙන්ම අහන්න...(කව්රුත් කියන්නැතුව අන්තිමට කිච වෙලා මටම නමක් දාන්න වෙනව ටක්කෙටම:)..)මේකෙ තියෙන scientific යෙදුම් ගැන මට සමාවෙන්න ඕනා...උසස් පෙළ විද්‍යා විෂයන් ක‍රපු නැති අයට මේක තේරුම් ගන්න අමාරු වෙන්න පුළුවන්...ඇත්තටම කීවොත් ඒකෙ තිබ්බ පද 2ක් මම වෙනස් ක‍රා...
නිසි පමණ තීව්‍ර වූ,
නිසි සංඛ්‍යාතයක වන..
කියන පද 2 තිබ්බේ,
10^(-12)Wm^(-2)ට වඩා තීව්‍ර වූ,
10Hzට වැඩි සංඛ්‍යාතයක වන... කියලා...:)

මං ගාව තව subject කවි ටිකක් තියෙනවා...ඒව වෙනම session එකක දාන්නම්කො...නැත්තම් boring වෙනවානේ...ඊළඟට මෑත කාලෙකදි ලියපු කවියක් දාන්න කියල බැලුවෙ වෙනසකටන් එක්ක...මොකද කියන්නේ???

No comments:

Post a Comment